sendfax+mgetty vs. minicom

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Sobota Únor 8 00:37:37 CET 1997

Matus Martinak napsal:
:
: nainstaloval som sendfax+mgetty a vsimol
: som si ze sa bije s minicomom. Ked chcem
: pouzivat minicom, mgetty stale resetuje modem.
: Ako urobit, aby sa mgetty vypol ked mam
: zapnuty minicom ? Mgetty mam v inittab
: ako respawn.

 	Je nutne, aby se mgetty i minicom domluvili na zpusobu zamykani.
Obvykle se zamyka vytvorenim souboru /var/lock/LCK..<jmeno_zarizeni>
(napriklad /var/lock/LCK..ttyS1), ktery obsahuje PID zamykajiciho procesu.

	V minicomu se adresar se zamkem nastavuje v options/serial port setup.
Pozor: pokud mgetty ocekava zamek LCK..ttyS1, zatimco minicom vytvari
LCK..modem (je-li linka nastavena jako /dev/modem), je to nespravne,
i kdyz /dev/ttyS1 a /dev/modem bude jedno a totez zarizeni.

	U mgetty se zamykaci soubor urcuje budto pri kompilaci, nebo
snad v nejakem konfiguraku -- nemam momentalne mgetty u sebe.

: PS. Ako sa da do mgetty nainstalovat slovenska/ceska
:     znakova podpora ?

	To jako do sendfaxu? Staci posilat faxy jako postscript. A do
PostScriptu cestinu dostanete (napriklad z TeXu nebo z LyXu).
Nebo nerozumim otazce?

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>         http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[                        ^^^ Note my new e-mail address!!!            ]]