Zacatecnik

Jan Salva salvaj na fw.anet.cz
Středa Únor 12 15:19:42 CET 1997

Zdravim vsechny pritomne.

Mel bych jednu malou velkou prosbu. Rad bych se naucil pouzivat Linux, ale
hned na pocatku mam nekolik "neresitelnych ?" problemu. Jsou to uplne
zacatecnicke dotazy, ale uzivatele Linuxu jsou pry velmi kamaradsti. Treba
vas bude zase o jednoho vic ...
Tak tedy:
1. Kterou distribuci mam zvolit - Slackware nebo RedHat ?
2. Kterou verzi mam zvolit ? (jde mi vice o stabilitu a funkcnost nez o
nejmodernejsi vykriky)
3. Jak sw ziskat (moje pripojeni na inet 33 600 bps), kde PRESNE na
sunsite.mff.cuni.cz se to nachazi (nejak se nemuzu trefit do toho spravneho
adresare)
4. Jsou jeste dalsi moznosti ziskani, jina lepsi distribuce ... .
Za vsechny odpovedi vam vsem predem moc dekuji.
--
Honza Salva
salvaj na fw.anet.cz