Jeste jednou XKB

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Neděle Leden 26 16:36:02 CET 1997

> Date: Sun, 26 Jan 1997 14:52:27 +0100 (MET)
> From: Jan Kasprzak <kas na ics.muni.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Jeste jednou XKB

> 	Chtel jsem do plena vznest dotaz, jak se podle vas maji na ceske
> klavesnici psat prehlasovane znaky a "U" s krouzkem.

Ja bych byl pro krouzkovane u = u s hackem. Mam pocit, ze to je v
podstate standard (aspon v T602 a ceskem TeXovksem editoru, ktere
jeste obcas v DOSu pouzivam). Mimochodem i pocesteny Emacs to ma
implicitne takto.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria