HW problem SoYo - 3Com

Egon Eckert egon na www.capitol.cz
Pondělí Leden 27 17:57:57 CET 1997

Jaroslav Pribyl (pribyl na space.cz) wrote:

: zadam vas o radu v nasledujici veci. Mam Soyo minboard 82430VX/P54C PCI.
: V nem mam S3 Trio 64UV+ video. Po precteni nekolika prizpevku ohledne
: 3Com XL, jsem se rozhodl zatim pouzit osvedcenou 3c5x9. Mam tedy tuto
: kartu v provedeni combo. Problem je ale v tom, ze ikdyz mam kartu jako
: PnP disabled, tak mi ji linux nechce pri bootu najit. Zkousel jsem jiz
: vsechny mozne kombinace IRQ a portu. Nakonec mam kartu nastavenou na 340
: / 10 IRQ a stejne to nechodi.

Hum. To je ISOvska nebo PCI ? (pokud PCI, je 340/10 nesmysl...)
Omlouvam se, mozna podcenuji Tve (Vase ?) znalosti, ale mozna podobny boj
jsem nedavno vybojoval, takze by ma zkusenost mohla byt prinosem :
Potreboval jsem rozbehat novou PCI kartu 3c59x (?) - 'Boomerang' a nakonec
se to podarilo tak, ze jsem sehnal novy ovladac (3c59x.c verze 0.29-all -
tehdy v jadre 2.0.24 jeste nebyl), vypnul PnP a behalo to...
Funguje pod DOSem ? (tam by take mel behat konfiguracni program te karty,
ktery MUSI UMET vypsat aktualni port/IRQ).

Jeste jednou : sorry, pokud jsem napsal nesmysl nebo nic noveho, ale clovek
by rad take obcas pomohl, ne se jen ptal... :)

Egon