Linux a Novell

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Leden 27 15:19:42 CET 1997

Vazeni

	Nemate nekdo nejake zkusenosti s mountovani Novelackych disku k linux-u
Ackoliv jsem se docela snazil, tak se mi ne a ne podarit primontovat
novelovsky disk
Pri postupu uvedenem v IPX howto se tam jen tak okrajove naznacuje co
vse
je potreba provest k napojeni se do site IPX ale me se to proste
nezdarilo

Zhruba tyto cisla z novelu si mohu vytahnout

adresa site : 0x00000010
pak je tam jeste jedno cislo 0x11111111
cislo ethernetky: coz je nejake node number: -------------

s pomoci ipx_interface a ipx_configure
ma snad byti jednoduche videt novelovsky server na siti
ale me slist stale nic nenachazi
pricemz jsem zkousel vsechny mozne kombinace cisel siti a stale
se vitezstvi nedostavovalo.
Novell je ve verzi 3.12

Takze pokud uz nekdo neco takoveho delal at mi zamejluje
a pripadne zaslete konfiguraky s tim, jak si potrebne cisla
vytahnout z Novellu o nemz nevim vubec nic, pricemz tento
stav mi celkem vyhovuje a nechtel bych ho menit.

kabi na fi.muni.cz