Re2: ICA3 klient (Winframe)

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Čtvrtek Červenec 3 14:38:04 CEST 1997

Blackie wrote:

> Nevim sice uplne presne, jak se tahle vec ma, ale tusim, ze ten soft ma
> dve vrstvy.
>
> Prvni: Software Wincenter (Winframe), od firem Citrix, NCD a Winframe nebo
> tak nejak, coz je upraveny kernel NT, aby mel multiuser + soft od M$.

+ hromady omezeni ( max. 256 barev ap. )

> Toto by snad melo fungovat podobne jako UNIX server a Xwindow. Ze stanic
> se da pripojit podobne jako X pod ICA protokolem. Existujou snad klienti

IMHO je ICA bezpecnejsi nez X a to nejen prenos. Myslim tim problemy
napr. jak  zamezit  uzivateli pristup k X serveru ap.?

> pod DOS a Windows. Fungovat jsem je nevidel, byly problemy s instalaci, tak

Existuji nejen pro DOS a Windows,ale lze pristupovat i z WWW prohlizece.
( jina  "utajovana vec" je, ze ten plugin je pouze pro platformy, kde je
stejne uz klient tj. ne z kazdeho prohlizece - stav caa 10 mesicu stary.
Aktualani neznam)

> jsme s tim prastili. Cena byla zminena. O klientu pod Linux jsem neslysel.
>
> Druha: Wincenter Connect, asi od stejnych firem. To funguje jako emulator
> X protokolu na tom Winframu. Cena je taky kvalitni. Funguje to dobre, bud
> si ty NT spustite do X okna, ale funguje i X -query ... Rozliseni,
> barvy, cestina nastavitelne, chodi v pohode. Zkouseno z Linuxu, Digital
> Unixu 3.2 a 4.0. Rychlost nemuzu posoudit, mame to na slabym stroji. Taky

Vykonost ICA je caa. az 10x mensi nez X protokolu + mensi zatez CPU pri
pouziti X11.

> jsme nezkousely vic uzivatelu (mame jen demo verzi, ta podporuje jen
> jednoho).
> Funguje na tom NIS, takze pokud sdilite uzivatele a home adresare (SMB)
> mezi Unixama a timhle, je to cesta (i kdyz ne levna), jak z Unixovyho
> adresare pod Xkama provozovat Billovo produkty. Samozrejme pokud

Jinou moznosti je WABI pro Win16 nebo SoftWindows95 pro Win32. Bohuzel
jsem zatim nevidel pro Intel/unixy nebo doonce Linux.

> stravite par typickych microsoftich problemu. Jestli existuje jiny reseni,
> rad bych o nem vedel.

NTRIGUE totez, za mirne mensi cenu, ale standardne pres X protokol tj. z
Linuxu by to nemel byt problem. Krome standardnich klientu ( Win,
Mac,ap.) je dostupny i Java client pro NC a JavaStations.

IMHO nevidim duvod k tomu proc to puzivat. viz pomer cena/vykon/moznosti

> Zdravi
>
> Blackie
> <blackie na zf.jcu.cz>

S pozdravem