OFFTOPIC: Re2: ICA3 klient (Winframe)

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Čtvrtek Červenec 3 13:35:56 CEST 1997

On Thu, 3 Jul 1997, Blackie wrote:

> [...]
>
> Nevim sice uplne presne, jak se tahle vec ma, ale tusim, ze ten soft ma
> dve vrstvy.
>
> Prvni: Software Wincenter (Winframe), od firem Citrix, NCD a Winframe nebo
> tak nejak, coz je upraveny kernel NT, aby mel multiuser + soft od M$.
> Toto by snad melo fungovat podobne jako UNIX server a Xwindow. Ze stanic
> se da pripojit podobne jako X pod ICA protokolem. Existujou snad klienti
> pod DOS a Windows. Fungovat jsem je nevidel, byly problemy s instalaci, tak
> jsme s tim prastili. Cena byla zminena. O klientu pod Linux jsem neslysel.

My jsme to tady na skole zkouseli, vypada to celkem dost slusne. Po te,
co si na 386/4MB spustite treba aplikaci Word to ma aspon nejaky prakticky
vyznam. Jde o to, ze se tu takove stroje vyskytuji a docasne reseni
prostrednictvim takoveho svindlu je realizovatelne.

R.V.

> Zdravi
>
> Blackie
> <blackie na zf.jcu.cz>

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|     NEW!  Cache on VSB-TU		           http://cache.osanet.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |