diald a fetchmail

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Červen 20 11:21:09 CEST 1997

Chtel bych se zeptat, zda byste nekdo nemel napad.

Pouzivam fetchmail (a procmail) ke stahovani posty z internetove
schranky u naseho providera, kde jsou dopisy pro celou firmu.
Stahovani je startovano cronem, pred kterym nejprve nahodi diald
linku (je to definovano v jeho konfiguraku). Par je linka zase
odpojena.

Nyni muj problem: Pokud chci, abych stahl postu mimo plan, spustim
fetchmail, ktery nastartuje diald, ale nepodari se mu nic stahnout.
Musi ho vzdy prerusit ^C (po nastartovani linky) a spustit jeste
jednou. Chtel bych to ale spoustet pouze jednim scriptem, tj. napsat
prikaz a jit jinam, ne cekat, prerusit, znovu spustit, ...

Neni mi jasne proc www ci ftp klienti linku nastartuji a zacnou
komunikovat. Kde je principialni rozdil? Tusim ze v protokolu,
ale POP3 je tak "neschopny"?

Mohu pripadne nejak testovat, jestli je linka uz nahozena, nebo
zadat nejake (treba 1,5min) zpozdeni pro spusteni fetchmailu?

Nemate to nekdo jiz vyresene? Uvitam vsechny namety na reseni.

Pavel Lisy

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe