Problem s lpd

David Kostal kron na informatics.muni.cz
Úterý Březen 18 11:31:27 CET 1997

Jan Prikryl wrote:

> Reseni, ktere mne napadlo, by bylo udelat pro tiskarnu nejaky "job
> forwarder" - stosovat ulohy na nejakem pocitaci a z nej je teprve
> jednu po druhe tisknout. Ma to ale hacek: pokud se nekdo rozhodne, ze
> bude tisknout primo, nezabranim mu v tom, coz se mi nelibi (tiskarna
> slouzi i pro Macy a WinNT, takze nevim, jestli ji muzu urvat ze site -
> mozna pokud pouziju sambu - a pripojit paralelnbim kabelem, coz bych
> udelal nejradsi).
>
> A jako obvykle: Mozna je to vsechno blbina a problem je uplne jinde.

blbina to neni. Reseni je opravdu posilat to jen z jednoho stroje. Ten
stroj muze mit povolen pristup na tiskarny pres lpd i sambu.
Jinak u lj4(p) slo nastavit, aby tiskarna akceptovala tisky jen z
urcite IP adresy, coz by mozna bylo lepsi reseni nez ji oddelat od
site a pripojit paralelnim kablem.

david kostal (kron na fi.muni.cz)
----+