kde je konfigurace fvwm95?;prepinani VC na X ma problemy

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Středa Květen 28 08:20:10 CEST 1997

>/etc/X11/fvwm95/system.fvwmrc* (tipuju protoze mam nainstalovane pouze fvwm)

To jsem se zase ztrapnil :-) --- to je tim ze to nepouzivam... :-)

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael