Linux a prace

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Listopad 4 10:02:13 CET 1997

> Protoze vyhradnim distributorem StarOffice je Caldera, asi bych se pro aplikace
> na CD zameril na prostredi KDE, ktere mi pripada rozumne. Pro komercni pouziti
> bych si samozrejme musel zaregistrovat Qt... na druhou stranu, KDE by poskytlo
> www browser nezavisly na Netscapu i Microsoftu a pro KDE urcite bude vznikat
> spousta aplikaci ktere s komercnim Qt budu moci "prodavat".

Uz zde je zasadni chyba v uvazovani - jednak existuji totalni
freeware verze desktopu ktere zanedlouho pravdepodobne zcela
vytlaci KDE ven vzhledem k nestastne licencni politice Qt (doporucuji
precist si palky za komercni vyuziti Qt a zamyslet se s chladnou
hlavou kolik lidi si to asi tak zakoupi)

Co treba se podivat na http://www.gnome.org/  GNU Network Object Model
Environment
A vim minimalne o dalsim jedinci, ktery neco takoveho zrejme vytvori -
autor enlightenmentu.

Takze psat neco pro KDE a povazovat to za rozumne je opradvu vec nazoru.
Chapu ze nekdo chce vydelavat penize psanim software ale
neverim tomu, ze na Linuxu je mnoho lidi kteri by byli ochotni za
neco moc platit - spise bych videl jediny zdroj prijmu ze spravy
techto systemu - jelikoz pokud se zacne platit za SW pak linux
ztraci znacnou prevahu ve cene.

  There are no significant bugs in our released software   Bill
     that any significant number of users want fixed       Gates
Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz