Linux a prace

David Kostal kron na informatics.muni.cz
Úterý Listopad 4 13:25:47 CET 1997

Zdenek Kabelac wrote:
> Takze psat neco pro KDE a povazovat to za rozumne je opradvu vec nazoru.
> Chapu ze nekdo chce vydelavat penize psanim software ale
> neverim tomu, ze na Linuxu je mnoho lidi kteri by byli ochotni za
> neco moc platit - spise bych videl jediny zdroj prijmu ze spravy
> techto systemu - jelikoz pokud se zacne platit za SW pak linux
> ztraci znacnou prevahu ve cene.

No nevim Kabi, ale obavam se ze nemas pravdu. Prave dostupnost
komercniho softwaru ve verzich pro Linux udela z Linuxu platformu na
kterou by lide byli ochotni prejit (treba z Win). Pokud nekdo pouziva
AutoCAD nebo MicroStation *) tak nema duvod prechazet na Linux, kde tyhle
produkty nebezi a ucit se jine, ktere toho (treba) umi min.

To ovsem neznamena, ze bych chtel na Linuxu pouze komercni software.
Idealni stav by podle me byl, kdyby aspon 96% veskere cinnosti slo
delat pomoci free softwaru, ale urcite musi jit 100% udelat pomoci
komercnich programu.

david kostal (kron na fi.muni.cz)
----+

*) Ja vim, ze zrovna MicroStation na Linuxu bezi, ale jen ten zaklad.
Zadne dalsi nadstavby uz nejsou.