Prosim o komentar k ceskemu prekladu

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Středa Listopad 12 17:06:10 CET 1997

On Wed, 12 Nov 1997, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> Komunikuji trochu s autorem apcupsd a zrejme ma sanci prosadit do distribuce ceske hlasky
> coz je podle mne docela uzitecne, protoze na stroji mohou byt zalogovani i lide, kterym anglicka
> hlaska o vypadku proudu moc nerekne.
> Prosil bych o komentar k nasledujicim radkum. Musim rict, ze preklad nekterych hlasek se mi
> moc nelibi, ale netusim jak to prelozit lepe.

 Dane, muzu se zeptat jakym zpusobem je delana internacionalizace tohoto,
tj, jakym zpusobem program ziskava ceske pripadne anglicke ci jine hlasky.

Jde mi o to zda se pouziva funkci libc (catopen, catclose, catget) nebo
baliku gettext (ostatne tento by jiz mel byt soucasti libc-6).

					Vlada Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *