Q: Koexistence NT a linuxu - jak pridat NT

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Listopad 19 17:48:32 CET 1997

Petr Novotny wrote:

> Ceho se konkretne bojim je to, ze mi NTcka prepisou boot sector na
> primary master IDE disku (to je ten stary) a ja se vickrat nedostanu

No ne, ze bychy za to dal ruku do ohne, ale zatim mi NT iLo neprepsali.
Je fakt, ze windows95 to dela na 100%

> na svuj linux. (Jak tomu lze predejit? Dat si nekam loadlin ci jak se
> to jmenuje? Udelat si boot disketu? Jak se takoveto veci delaji?)

pouzit diskety v resuce modu ( viz navod po nabootovani z te prvni
instalacni)
nebo nakopirovat si jadro nekam na FAT a pres loadlin.exe nabootovat
Linux :)

S pozdravem
    Petr Snajdr