Zvukova karta Bravo Sound 16 && Linux ?

Hynek Med xmedh02 na manes.vse.cz
Neděle Listopad 23 13:15:22 CET 1997

On 23 Nov 1997 vitek na hron.fei.tuke.sk wrote:

> 	Mam taky maly problem ... Mam zvukovu kartu $subj,
> 	ktora sa tvari, ze je kompatibilna so Sound Blaster Pro.
> 	Pod Linuxom mi niektore programy s vystupom na zvukovku
> 	funguju (napr. prehravanie WAV cez vplay, squake, a pod.).
> 	Co ma vsak trapi je, ze mi odmieta prehravat MP3 (splay),
> 	WAV (inymi prehravacmi ako vplay).

Ja mam originalni SB Pro.. Problem techdle starych karet je, ze jsou
osmibitove (resp. u te tvoji ze v kompatibilnim modu umi byt pouze
osmibitova - ma svuj proprietarni sestnactibitovy mod ktery Linux asi
neumi ovladat - viz ostatne Soundcard-Howto) a myslim do 22 kHz. Takze
musis pouzivat programy pouzivajici pouze osmibitovy vystup napr.
mpg123 -2.

Hynek

--
Hynek Med, xmedh02 na manes.vse.cz