h soubory v /usr/include

Středa Listopad 26 10:11:27 CET 1997

On Wed, 26 Nov 1997, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> Pri upgrade jadra na 2.0.32 se mi rozesly verze .h souboru v
> adresari /usr/include a /usr/include/linux, coz je link na zdrojaky
> jadra. To cele na redhatu, procez mi neslo prelozit mysql, nebot

/usr/include/linux -> /usr/src/linux/include/linux
/usr/include/asm -> /usr/src/linux/include/asm

To, ze by se "rozesly verze" mi pripada ponekud nepravdepodobne.
Spis se nekam ztratily potrebne linky. (Nebo ukazovaly do ... .)

> hledalo definice v /usr/include a ne v /usr/include/linux a po
> prekladu neslo slinkovat. Protoze se mi nechtelo hledat vsude ve
> zdrojacich, odkud se berou .h soubory, tak jsem zvolil dle meho

"Normalni programy" (tj. programy, ktere nejsou prilis svazany
s linuxovym jadrem) pouzivaji pouze headery z /usr/include,
/usr/include/sys apod., ktere se pak odkazuji na headery z jadra.
Predpokladam, ze mysql patri k normalnim programum.

> systemovejsi reseni a okopiroval jsem /usr/include/linux
> do /usr/include, takze v tuhle chvili uz nejde prelozit vubec nic.
> Zduraznuji, ze se jednalo o soubory stejneho jmena, jako treba
> string.h

Tohle reseni bych oznacil za jedno z mene stastnych. Kdybyste se predtim
aspon namahal vizualne porovnat, co je v tech souborech, tak byste zjistil
(pokd nebyl ten system totalne rozhaseny uz predtim), ze jsou to soubory
diametralne odlisne a ze asi nejsou ruzne verze tehoz.

> Tudiz bych se chtel optat skusenejsich, jak se mela situace resit a
> co pripadne s tim. Krome upgrade instalacnim programem.

Kompletni obnova /usr/include bude asi nutna.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]