X Window a programovani

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Čtvrtek Říjen 9 13:06:05 CEST 1997

Jan Hubicka wrote:

> no veci jako quake maji celkem asi nasledujici cesty:

BTW: Co pouziva Quake ? Pres sit si ho spustim bez problemu
i kdyz je to na hranici pouzitelnosti, ale jako demostrace
"sily" me to prekvapilo :-)

Udelam maly souhrn toho co napsal Honza a ostatni:

1, xlib
2, MitSHM
3, DGA
4, SVGALib
5, doublebuffer a sprite ext.
6, GL

1, prvni me nelaka :-)
2, nekompatibilita se mi nelibi
3, s bit nesnasim :)
4, viz. vyse
5, nevim
6, na P90/16 MB RAM mi to moc rychle nebezi
	a rychlost samotneho OpenGL mi prijde dost mala i na Indym

Vcera vecer jsem se dival jak jsou vizualne delany hry jako
napr Diablo, Fire Fight, Tyrian, apod. IMHO temer stejne.
Kdo by mel knihovnu, sikovneho grafika a cas :-) mohl
by takove atrakce vyrabet mozna jako na bezicim pase :-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

  Software is like sex;