X Window a programovani

Jan Hubicka hubicka na ta.jcu.cz
Čtvrtek Říjen 9 15:58:59 CEST 1997

On Thu, 9 Oct 1997, Petr Snajdr wrote:

> BTW: Co pouziva Quake ? Pres sit si ho spustim bez problemu
> i kdyz je to na hranici pouzitelnosti, ale jako demostrace
> "sily" me to prekvapilo :-)
>
> Udelam maly souhrn toho co napsal Honza a ostatni:
>
> 1, xlib
> 2, MitSHM
> 3, DGA
> 4, SVGALib
> 5, doublebuffer a sprite ext.
> 6, GL
>
> 1, prvni me nelaka :-)
Neni to tak strasne :) celkem zajimavy rebus
> 2, nekompatibilita se mi nelibi
Z uvedenych reseni je to nejkompatibilnejsi hned po xlib.
Vlastne neznam unixovy X server (vyjma starsich AIX)
ktery by to neumel...
> 3, s bit nesnasim :)
DGA se dle meho nazoru ale ani trosinku nevyvedla
> 4, viz. vyse
:)
> 5, nevim
myslim ze pouzitelnost je temer nulova - vzhledem k tomu,
ze se jedna o novejsi extension nez je MitSHM tak to ani
z kompatibilitou nebude slavne. Neziskal jsem ale zadne docy,
(Xconsorcium je asi peclive strezi) manualove stranky zadne
a headery mizive. Takze nevim
> 6, na P90/16 MB RAM mi to moc rychle nebezi
> 	a rychlost samotneho OpenGL mi prijde dost mala i na Indym
>

> Vcera vecer jsem se dival jak jsou vizualne delany hry jako
> napr Diablo, Fire Fight, Tyrian, apod. IMHO temer stejne.
> Kdo by mel knihovnu, sikovneho grafika a cas :-) mohl
> by takove atrakce vyrabet mozna jako na bezicim pase :-)
:)
Honza

> --
>
> S pozdravem
>    Petr Snajdr
>
>   Software is like sex;
>      it's better when it's free.
>         --- Linus Torvalds

                   Have you browsed my www pages? Look at:
                       http://www.paru.cas.cz/~hubicka
      Koules-the game for Svgalib,X11 and OS/2,  Xonix-the game for X11
      czech documentation for linux index, original 2D computer art and
              funny 100 years old photos and articles are there!