Navrh stanov CZLUG

Jan Kybic kybic na circhp.epfl.ch.epfl.ch
Čtvrtek Říjen 16 10:36:44 CEST 1997

Zdravim vas vsechny,
>Chtel bych Vas pozadat o vyjadreni, zda vubec ma smysl zalozit
>podobnou organizaci [CZLUG] (my s Yenyou si myslime, ze ano),

Take si myslim, ze ano. Myslim, ze hlavnim poslanim budouciho CZLUGu
by melo byt poradani prednasek, besed, seminaru a skoleni, instalacni
seance (kam si kazdy muze prinest svuj pocitac), tvorba propagacnich
materialu a zastupovani ceske Linuxove verejnosti u mezinarodnich
organizaci.

Nejsem zcela presvedcen, ze potrebujeme organizace dve, t.j. 'Nadaci'
a 'CZLUG'. Oblast jejich cinnost se bude totiz podle meho nazoru dost
prekryvat a navrhoval bych proto jejich slouceni, nejlepe pod jmenem
CZLUG. I s jednou organizaci je starosti az nad hlavu.

Vidim maly problem v rozlehlosti ceskeho uzemi. Uznavam svuj
pragocentrismus, ale presto navrhuji, aby sidlo CZLUGu (pokud
potrebuje nejake sidlo) bylo v Praze. Dale navrhuji, aby CZLUG poradal
pravidelna setkani se zajimavym programem -rekneme kazdy mesic-
cyklicky ve mestech, ktera o to projevi zajem, rekneme Praha, Brno,
Olomouc, Ostrava, Ceske Budejovice.

Zamer vybirat clenske prispevky ukazuje na snahu vybudovat skutecne
solidni a funkcni organizaci, kteremu nelze nez tleskat. Bylo by ovsem
podle meho nazoru doporucenihodne pripravit jeste pred vybiranim
penez alespon ramcovy program cinnosti na dalsi pulrok ci rok a
stanovit konkretni osoby odpovedne za jeho plneni, a tak minimalizovat
nebezpeci, ze penize budou vybrany, ale clenove za ne nic
nedostanou, jelikoz v takovem pripade by duvera v CZLUG byla zrejme
nenavratne ztracena.

Zaver: Myslenku zalozit CZLUG plne podporuji a predbezne planuji stat
se jejim clenem.

Honza

Jan Kybic <xkybic na sun.felk.cvut.cz>        (Muzete psat i s diakritikou)
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/       tel. 42-2-301 88 26
For PGP key finger kybic na fu.felk.cvut.cz or see my WWW page.