Navrh stanov CZLUG

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Říjen 16 16:08:24 CEST 1997

Pavel JANIK ml. wrote:

> Vazeni kolegove,
>
> na vcerejsi schuzce byl jednim z hlavnich bodu navrh na zalozeni sdruzeni
> uzivatelu Linuxu, ktere je pracovne nazyvano CZLUG. Ukazalo se, ze by jiste
> bylo zajimave mit nejakou takovou organizaci a proto diky Petru Snajdrovi
> mame pred sebou prvni beta verzi stanov takoveto organizace (viz priloha).
>
>         Chtel bych Vas pozadat o vyjadreni, zda vubec ma smysl zalozit
> podobnou organizaci (my s Yenyou si myslime, ze ano), pripadne pokud ano,
> tak bych Vas chtel pozadat o nazory na jeji cinnost a pripadne i na
> prilozene stanovy.

IMHO to smysl rozhodne ma a rad se stanu clenem.
Jenom k tem stanovam:
- Cinnost sdruzeni/1 versus Clenstvi v CZLUG/1 - nekoliduje
  to spolu trochu?
- Cinnost sdruzeni/2 - spise clenove, nez uzivatele, ne?
- Mozna zvazit pouzivani spise GNU/Linux - me je to jedno, ale ...
- Clenstvi v CZLUG/6 - clena, a ne clenna
(par dalsich preklepu)

					Edheldil