Navrh stanov CZLUG [LONG]

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pondělí Říjen 20 13:04:34 CEST 1997

Ondrej Koala Vacha wrote:

> Neni mi jasne proc; co je spatneho na tom platit nekomu praci,
> kterou nikdo nechce delat? Zkusenosti rikaji, ze pak se to nebude
> delat vubec. Od toho se konecne budou platit prispevky, aby
> zakladni funkce byly zajisteny.

	Je samozrejme, ze CZLUG muze byt pojat i tak.
Na druhe strane uplne nejstarsi navrh pocital s clenskymi
prispevky kolem 10.- Kc. Druhy navrh ma clenske prispevky
jiz o neco vetsi,ale duvodem je prave umysl s CDROM
a reseni pripadne nutnosti rozesilat dopisy beznou postou
tj. na znamky. Netusim na kolik takove vedeni ucetnictvi prijde,
ale proc to delat, kdyz to jiz nekdo dela? Celkove by tato alternativa
znamenala dve veci a, mit dostatek clenu, aby uzivili ucetniho
	           b, platit vic na clenskych prispevcich.

Prvni reseni je dost mlhave a druhe IMHO muze vest tak
ke spirale smerem dolu ( mene clenu-> vice prispevky-> mene clenu
-> veci prispevky ). Dle meho nazoru z toho jasne plyne, ze
lepe to vyresit nepujde a neni treba resit jiz vyresene.
Proc hledat problemy i tam kde nejsou ?
Co je lepsi ? za clensky prispevek neco ziskat ( CDROM napr. )
nebo platit ucetniho ?

--

S pozdravem
   Petr Snajdr