CZ klavesnice

Pátek Říjen 24 13:10:24 CEST 1997

On Fri, 24 Oct 1997, Milan Zamazal wrote:

> Samozrejme se predpoklada podpora standardni ceske klavesnice, ta je
> jakz takz jednoznacna.  Ted jde o to trochu zjednoznacnit i klavesnice
> pro programatory.

Mne se pro "programovani" (*) osvedcila std. us klavesnice, ktera bud sla
rychle (dvojhmatem) prepnout do std. ceske a zpet, nebo mela "compose key",
pomoci ktere sly ojedinele cesky s jistym usilim napsat (aniz by si clovek
pamatoval jejich kody :> ). Ale uplne nejlepsi mi pripada jakasi kombinace
obeho, kdy 1)  budu moci svizne prepinat sem a tam a zaroven 2) tam bude
bude specialni "mrtva klavesa", ktera mi umozni napsat 1 znak z te druhe
klavesnice.  Oboji prepinani by melo byt pekne po ruce, nejlepe jedna az
dve klavesy z dolnich dvou rad (zminovana klavesa Pause mi prijde dost z
ruky).  To je silenost, co? :)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)

(*) rozumej cokoli, co neobnasi soustavne psani textu v ceskem jazyce