CZ klavesnice

Vaclav Brozik brozik na students.zcu.cz
Pátek Říjen 24 15:21:25 CEST 1997

Pavel Kankovsky wrote:

> Mne se pro "programovani" (*) osvedcila std. us klavesnice, ktera bud sla
> rychle (dvojhmatem) prepnout do std. ceske a zpet, nebo mela "compose key",
> pomoci ktere sly ojedinele cesky s jistym usilim napsat (aniz by si clovek
> pamatoval jejich kody :> ). Ale uplne nejlepsi mi pripada jakasi kombinace
> obeho, kdy 1)  budu moci svizne prepinat sem a tam a zaroven 2) tam bude
> bude specialni "mrtva klavesa", ktera mi umozni napsat 1 znak z te druhe
> klavesnice.  Oboji prepinani by melo byt pekne po ruce, nejlepe jedna az
> [...]

Souhlasim, ale klavesa Pause mi nevadi - nepouzivam ji moc casto.
Jako idealni se mi zda mapa klavesnice pro linuxovou konzoli - akorat
jsem pridal
dulezite kombinace pro emacs a spokojene ji pouzivam k programovani i
psani textu.
Na docasne prepnuti tam totiz funguje Alt Gr.

Jedine co mi vadi: nema indikaci stavu prepnuti (treba ledku
ScrollLock).

--

  Vaclav Brozik              Fakulta aplikovanych ved
  Luzicka 796                Zapadoceska univerzita