CZ klavesnice

Rudolf Jak9a jaksa na neuron-ai.tuke.sk
Pátek Říjen 24 14:48:45 CEST 1997

>     MP: NAVRHNOUT MECHANISMUS, jak si kazdy zajemce muze pribastlit svou
>     MP: oblibenou nestandardni, aby to vsechno krasne fungovalo.
>
> Kdyz uz neco ceskou klavesnici umi, obvykle neni problem si ji
> modifikovat.  Ale je celkem zbytecne, aby kazdy po instalaci noveho

isteze nie, kedze zdrojaky su free, ale nejaky standardny mechanizmus
iba potesi

s tym suvisi aj prepinanie medzi nestandardnymi klavesnicami, ak nie
je pre ne podpora nie je ani prepinanie a ked si sadne k mojmu stroju
kolega, ktory pouziva inu klavesnicu, tak to trosku trva kym sa to
prepne ...

ja napriklad, som si zvykol na nasledujucu klavesnicu (uz ani neviem
skade to je):
US klavesnica + ([=dlzen) + (]=mekcen)

kedze mam svoj osobny (Linux BOX) tak s tym svojim zvykom nemam
problem, jednoducho vsetko prepisem na moju klavesnicu a basta, ale co
na nejakom serveri, ktory pouziva viac ludi, tam by sa nejaky standard
hodil ...  Mozno standard je silne slovo, ale aspon podpora. Ak by
napriklad vsade boli default aspon tri klavesnice, tak by som bol plne
spokojny

s mojim chapanim 'free' v linuxe je nezlucitelna predstava, ze
pouzivam nejaku inu klavesnicu nez moju oblubenu, aj ked je
nestandardna. kedze myslim, aj ini maju prvo na svoju klavesnicu a
stav je taky ze take klavesnice su, myslim ze nejaka prepracovana
podpora mnozstva nestandardnych klavesnic raz aj tak bude :-)))

	Rudo