CZ klavesnice

Jan Kybic kybic na circhp.epfl.ch
Pátek Říjen 24 18:40:32 CEST 1997

Petr Herman:
>Nesouhlas. Pokud se to udela jednou a poradne v systemu, bude v 90%
>ve vsech ostatnich aplikacich vystarano, takze se to rozhodne vyplati.

Kdy by to slo takhle, neni o cem diskutovat. Ovsem uz ted musime
klavesnice konfigurovat zvlast pro konzoli, zvlast pro Xy, nekdo z nas
jeste zvlast pro xterm a zvlast pro emacs, a to jsem urcite jeste na
neco zapomnel. Kazdy z techto programu se konfiguruje jinak. Resenim
by bylo vzit jeden z techto formatu, (treba format xmodmap z Xu?  Hmm,
nevim) a napsat nejake konvertory do ostatnich formatu konfiguracnich
souboru. Prijde mi to jako dost prace a taky tim pochopitelne
nevyuzijeme moznosti jednotlivych programu, t.j. budeme muset mit tu
klavesnici, kterou bude umet implementovat i ten nejhloupejsi program.
Proto bych to tak nedelal => Pro kazdy dalsi program bude nutne delat
podporu ceske klavesnice znova. Uz i to je narocne, proto bych
nerad temto pocestovacum pridelaval praci z psanim nejakeho
komfortniho editoru klavesnic, zvlast kdys by ho nejspis musel psat
kazdy znovu.

Honza

Jan Kybic <xkybic na sun.felk.cvut.cz>        (Můžete psát i s diakritikou)
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/       tel. 42-2-301 88 26
For PGP key finger kybic na fu.felk.cvut.cz or see my WWW page.