seriova tiskarna (fwd)

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Středa Říjen 29 17:08:53 CET 1997

On Tue, 28 Oct 1997, Dzon wrote:

> Zda se ze moje maily do konference jsou odmitany... no nic, dalsi pokus :)
> repost:
> a nic... posilam to uz potreti... btw co znamena Sorry, we do not make
> relay [nebo tak nejak]?

'We do not make relay' znamena, ze pro posilani posty pouzivate SMTP
server, u nejz je zkonfigurovan sendmail (pokud to je sendmail) tak, ze
nevyrizuje pozadavky na posilani posty z vasi domeny resp. IP adresy.
Driv se to moc nedelalo, ale dnes je to celkem bezne, nebot spousta lidi
se snazi vyuzivat cizi SMTP k rozesilani ruznych SPAMu apod. My sami jsme
z tohoto duvodu podobne restriktivni opatreni u sendmailu take udelali.

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Vysehradska 3/255, Praha 2
tel.: 02/299151  e-mail: hanak na brailcom.cz  http://www.brailcom.cz