CZ klavesnice

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 28 18:03:41 CET 1997

> Kdykoli musim sednout k Windows, prave tohle me irituje ze vseho nejvic.
> At pisu anglicky, nebo cesky, staci mi osobne jedna klavesnice -- ceska.
> Kdo by se ostatne nezblaznil, ma-li v jedne casti textu qwerty a v druhe
> casti qwertz, na ktere klavese je zrovna dvojtecka a strednik a uvozovky
> a tak dale... Jeste na tom nejsem tak zle, abych si nezapamatoval, jak
> si mohu klavesnici prepnout sam, kdyz to potrebuju.
>
> Co se tyce toho prepinani, primlouval bych se za soucasne stisknuti obou
> shiftu, pripadne za klavesu Pause. Caps Lock obcas pouzivam prave k tomu
> [...]

Ja pouzivam capslock jako SHIFT ne jako lock. Tj. capslock-a rovna se
a s carkou. Jinak puvodni funkce capslocku je zachovana na alt-capslock.

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+