Squid a offline

Tomas Potok tomas na gymgol.nr.sanet.sk
Úterý Říjen 28 17:23:58 CET 1997

'bry!

Mam otazocku. Ako prinutit squid, aby odpovedal na otazky aj ked je offline?

Pokial je nas lokalny server offline a pokusam sa z neho stiahnut
stranku, (na tej masine bezi aj squid), tak squid mi odpovie nejakou hlaskou
o vycerpanych filehandles. Ked som online, vsetko bezi ok.

Hrabal som sa v squid.conf, ale asi som prehliadol nejaky riadok, kde by sa
dal nastavit zakaz cacheovania pre vybrane servery.

Prosim neodpovedajte v zmysle, aby som si v browseri zakazal proxy pre nas
server (to by sa mi nehcelo na asi 20tich PCckach :)..

Vdaka!

--
Tomas Potok, student & Linux admin, Gymnazium Golianova 68, Nitra
potok na afnet.uniag.sk