shareware pro Linux ?

Jan Hubicka hubicka na ta.jcu.cz
Čtvrtek Říjen 30 09:21:08 CET 1997

>     MP: GNU, nemam z toho ani korunu.
>
> Posledni veta je asi pravda, ale neni to tak uplne chyba GPL.  Lide by
no tak uplne pravda to neni. U meho programu XaoS jsem jenom tak z legrace
pridal poznamku, ze potrebuju penize na novy pocitac, a ze bych byl rad,
kdyby mi nekdo prispel a uz mi prislo cca $150, coz sice neni mnoho ale
malo take ne. Navic se ozvala IBM a chce, abych pro ni komerchne udelal
na XaoSovi kalendar, nejaka Madarska firma, abych upravil algoritmus
XaoSe pro prohlizeni map. Dohromady to na dovy pocitac vydalo a jeste
neco zbylo.

Myslim ze vydelky se pohybuji v priblizne stejnych mezich jako u
shareware. Jenom se usetri neprijemne registration remindery a dalsi
neprijemnosti ktere me casto donuti startovat debugger...

Honza
> [...]
>
>     MP: Resp. s GNU musim nejdriv hledat zamestnavatele/zadavatele a
>     MP: teprve pak zacit psat program, zatimco shareware strelim od boku
>     MP: a kdyz se trefim, vydelam penize.
>
> Nemyslim si, ze by Linus Torvalds byl na Linuxu skodny.  A nemel
> zadavatele a neprodukoval shareware.  Viz tez Cygnus.  Na free softwaru
> urcite vydelavat lze, i kdyz v nasich zemich to zatim neni prilis
> realne.  Chce to nejprve dostatecne znale uzivatele, kteri budou
> zainteresovani na tom, aby vznikal free software a nikoliv na tom, aby
> se kazdy den mohli sklebit na nefunkcni Woknous.

                   Have you browsed my www pages? Look at:
                       http://www.paru.cas.cz/~hubicka
      Koules-the game for Svgalib,X11 and OS/2,  Xonix-the game for X11
      czech documentation for linux index, original 2D computer art and
              funny 100 years old photos and articles are there!