Proc locales nestaci na Emacs (was Re: Budoucnost Linuxu)

Milan Zamazal pdm na fi.muni.cz
Pondělí Září 15 17:49:10 CEST 1997

    PM: Hmm. Muzu vedet cim je emacs specialni? vi je _taky_ program
    PM: pracujici s texty a pico taky. Proc by mel emacs mit nejake
    PM: vyjimky? V locale je podpora na veci jako zvetseni pismenka s
    PM: hackem.

Fajn, jak locales vyresi nasledujici:
- jeden buffer obsahuje anglicky text, druhy cesky a treti hebrejsky
- nastaveni CZ/US klavesnice pri otevreni textu
- automaticke prepinani klavesnice podle momentalniho odstavce
  (vicejazycne dokumenty)
- klavesnice v minibufferu muze a nemusi byt stejna jako v bufferu
- (polo)automaticke konverze znakovych sad
- korekce po pouziti nespravne klavesnice
- ruzna trideni (ceske, anglicke, ...) v ruznych bufferech
- automaticka volba kodovani pri odesilani messages
- ceske svatky

Rad se necham poucit. :-)

    PM: Balik emacs-czech jsem neinstaloval. Po instalaci ucw patchu
    PM: to chodi sqele. Proc si myslis ze balik emacs-czech _musim_
    PM: instalovat.

Samozrejme, ze nemusis, to jsem prehnal.  Jde zejmena o to, ze musis
nastavit spravnou syntaxi, coz asi vis, ale jini treba ne.  Omlouvam se za
nepresnost.

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell