Uvaha: Jak rozsirit Linux (From: M. Polak)

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Pátek Září 19 09:51:14 CEST 1997

In cz.comp.linux was written by zakkr <zakkr na nis.zf.jcu.cz>:
-> > Myslim si, ze HTML ma slusny potencial vytlacit ostatni datove formaty. Co se
-> > tyce WYSIWYG editoru, neni to zadny problem, vetsina lidi potrebuje neco celkem
-> > jednoducheho, ovsem s tim aby to otevrelo soubor ve formatu Word a aby to melo
-> > cesky spell checker.

to je blbost, ak bude vsetko schopne robit s dokumentmi word, stanu sa
standardom, a pretoze word s nimi robi prirodzene, stane sa standardom uz on
(uz tym standardom takmer je, nastastie len takmer). Chcete to ? Ja nie.
ako standard sa mi ovela viac paci HTML ako word (a to sa mi HTML az tak
velmi nepaci...)

->   No, existuji daleko propracovanejsi veci treba TeX atd. Zase je pravda,
-> ze HTML by se dalo daleko lepe prenaset a podnikat s nim daleko vice veci
-> (Internet...).

Dokaze TeX tolko co HTML, resp. aspon linky na ine dokumenty a ine casti
dokumentov, vkladanie obrazkov ? Ak ano, bola by sranda urobit WWW
prehliadac ktory by dokazal aj TeX dokumenty :)
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar