Jak jsem kopiroval Linux (Re: Kopirovanie linuxoveho filesystemu)

Vaclav Brozik brozik na students.zcu.cz
Pátek Září 26 16:16:04 CEST 1997

Pozor, v programku cp je asi chyba, protoze meni cas u symbolickych
linku na aktualni.  (nebo to mozna ani jinak nejde?)

--

  Vaclav Brozik              Fakulta aplikovanych ved
  Luzicka 796                Zapadoceska univerzita