Jak jsem kopiroval Linux (Re: Kopirovanie linuxoveho filesystemu)

Neděle Září 28 21:00:21 CEST 1997

On Fri, 26 Sep 1997, Vaclav Brozik wrote:

> Pozor, v programku cp je asi chyba, protoze meni cas u symbolickych
> linku na aktualni.  (nebo to mozna ani jinak nejde?)

Tak na tohle bych se chtel taky zeptat. Kdysi jsem chtel zmenit cas u
symbolickeho linku a ani zanic jsem neprisel na to jak to udelat. Nejdriv
jsem prozkoumal prikaz touch - bezuspesne, ten to podle me neumi. Pak jsem
hledal nejake funkce v libc, tam jsem taky nic nenasel (je mozne ze jsem
spatne hledal). Proste nikde nic. Ze by to opravdu neslo? To se mi nechce
verit... Neumite to teda nekdo?

Leos Bitto