symlinky (Re: Jak jsem kopiroval Linux (Re: Kopirovanie linuxoveho filesystemu))

Pondělí Září 29 14:45:26 CEST 1997

On Sun, 28 Sep 1997, Leos Bitto wrote:

> Tak na tohle bych se chtel taky zeptat. Kdysi jsem chtel zmenit cas u
> symbolickeho linku a ani zanic jsem neprisel na to jak to udelat. Nejdriv

ono to proste nejde
navic cas na symlinku samotnem (stejne jako vetsina ostatnich atributu,
snad s vyjimkou vlastnika a skupiny, coz ma vyznam v "sticky" adresarich)
nema moc valny vyznam (vsimnete si, ze existuje pouze lstat() (a lchown(),
ktery Linux nema) a ne uz lchmod(), lutime() apod.)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)