Mrtve klavesy v cestine a gvim

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Duben 3 08:36:05 CEST 1998

Funguje vam to nekomu?

Mel jsem dojem, ze mi to chodi, ale nyni jsem zjistil, ze ne, hacek
zustane pred pismenem. Muj dotaz zni, je to normalni vlastnost
pocesteni v XFree 3.3.1 a patch knihovne (od Stana Meduny
kompilovane pro glibc), nebo jsem nekde neco rozhodil. Podotykam, ze
mi to v rxvt, xtermu, ... chodi spravne.

Diky

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe