pop3 automaticky

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Středa Duben 8 06:45:39 CEST 1998

Podivejte se na www.fontan.cz/diald
Je to velmi dobre udelane . Pozor v na lockfile paremetr I
jedna se o pismeno male L a ne velke i (v nekterych fontech jsou  jsou stejne
viz Il napr pri tisku na HPLJ4)
a je nutno pro procmail vytvorit soubor /etc/procmail
ktery ridi jak rozhodit postu napr

:0:
* ^TOblanka$
/var/spool/mail/blanka
:0:
* ^TOmilena$
/var/spool/mail/milena

a ted cekam kdo zarve FUJ!!! tak se to nedela.
Dan