nemuzu zprovoznit Gimp

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Duben 9 19:20:28 CEST 1998

Petr Olsak pise:
:
: jiz podruhe jsem se pokusil kompilovat Gimp (znovu mi nekdo naznacil, ze
: by to mohla byt uzitecna vec), a znovu jsem neuspel. Chtel bych vedet, zda
: mate podobne problemy.

	Quick fix: rpm -Uvh <redhat_contrib>/hurricane/i386/gimp-* \
		<redhat_contrib>/hurricane/noarch/gimp-*.

: Kompilace probehla bez problemu. Po spusteni a pokusu zavest obrazek.tif
: Gimp prohlasil, ze "open failed" (xv si s obrazkem samozrejme poradi). Ze
: zoufalstvi jsem tedy zkusil aspon neco nacmarat. Ani to neslo. prohlasil:
: "No brushes available for use with this tool".

	To tak vypada, ze jsi zkusil spustit ./gimp hned po kompilaci.
Pravdepodobne bys mel nejprve spustit make install, abys nainstaloval
plug-iny (napr. pro nacitani tiffu) a datove soubory (napriklad stetce,
palety nebo patterny) tam, kde by je GIMP nasel.

: Protoze jsem tim gimpem
: nebyl schopen nic nakreslit, ani nacist, jiz podruhe jsem tech 100MB na
: disku po dvou zbytecne stravenych hodinach vymazal. Ma nekdo podobne
: zkusenosti? Je nekdo z blizkosti Dejvic, kdo by mi mohl s tou kompilaci
: pichnout?

	Proc nechces oficialni binarku z ftp.gimp.org?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //