emacs (religious war)

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Pátek Duben 17 23:15:01 CEST 1998

> Hi!
>
> Z tohodle se stava flamewar, ale stejne si neodpustim...

  zacina to tak vypadat ;)

> Emacs je velmi povedena mrcha (IMO). Mozna by mel byt rozdelen na
> emacs/c, emacs/perl, emacs/shell, emacs/makefile etc, ale to by mu asi
> neprospelo. Problem je proste v tom, ze na editaci c-cka je velmi
> prijemne kdyz mily editor c-cku aspon trochu rozumi - treba proto aby
> mohl navrhovat indentaci. No a prave to emacs dela, a nejen pro c, ale
> taky pro mnoho ostatnich formatu. (Je fakt ze u shellu mi spis
> skodil...)
>
> No a proto je emacs docela velky. Ale nic lepsiho mi jeste neukazali.
>
> 								Pavel

  to je zvlastni, ja jsem si stahl vim 5.1 a jsem nim uplne nadseny -
highlighting to umi, indenting spousty jazyku to umi, je to kompatibilni s
vi (kdyz se zapne vi compatibility mod) a vali se to temer na vsech
*nixech. hlavne to v pameti zabira tak asi ~2mb a ne ~8mb jako emacs
(Eight Megabytes And Constantly Swapping - nemohl jsem si to odpustit ;)) ;).
  tak, a je tady flame war ;).

			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)