Rizeni hejblatek pres RS232

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Duben 29 18:21:34 CEST 1998

Petr Skoda wrote:

> Tohle je hezke, ale nejake pochroumane - nejsou ikonty, kapitola o
> zdrojacich neni aktivni - jen text, pojedneni o modemech ma jen 2
> radky
> textu... Je to opravdu primarni zdroj ?

No to nevim :-) Pravdepodobne ne, ale muzete zkusit jeste:
http://dns.easysw.com/~mike/serial/, ale ani tam to neni kompletni.

> Mate to nekdo cele - a k pouziti pro vytisteni . Kde je primarni
> stranka -
> neumim bohuzel italsky, tak nevim co tam autor rika.?

No cele jsem to ani nikdy nemel. Tedy myslim, ze ne :)
Nejlepe napsat autorovi: mike na easysw.com

> Obavam se, ze na preklady ted nemam moc casu.

No ja nepsal, ze ja mam :-)
Ovsem takovy preklad ma jeden vedlejsi efekt: casto
to nemusim cist 2x a v daleko mene pripadech neco pochopim
uplne spatne nebo vubec :-)

S pozdravem
   Petr Snajdr