Desktop Management Interface pod Linuxem ??

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Středa Srpen 12 03:18:40 CEST 1998

Jelikoz jsem k novemu MB 2xPPro FX440 dostal i CD s dokumentaci a spoustou
SW (bohuzel pro WINxx), dozvedel jsem se, ze na MB jsou 3 teplotni cidla a
snimace otacek ventilatoru (ty jsou opravdu zapojeny pres male 3 pinove
kabliky rovnou do MB ). Pro zjistovani merenych teplot otacek a napajeni
je vsak udajne potreba jakysi klient LANDesk pro protokol DMI (viz %subj%)
nebo jiny DMI klient. Prilozen je samozrejme jen pro Winxx.

Nevi nekdo o moznosti takoveho klienta pro Linux ?
A pokud tomu nekdo rozumi - ma treba zastaveni vetraku za nasledek nejakou
akci systemu samo o sobe (treba hlasku biosu, nebo zapis do event logu (
co by se tam melo jeste psat krome chyb ECC pameti, ci POSS chyb ?.
Znemena to, ze by se pomoici DMI dalo i nahlizet do event logu, aniz by se
musel volat BIOS setup?

Je to pro me prilis exoticke, takze se rad dozvim kazdy detail
 Jak muze byt BTW delany teplotni senzor na procesory ? Ze by to melo PPRo
primo v sobe ? Uvnitr soklu Socket 8 jsou sice nejake  kondenzatory,
odpory a brouci - ale nic, co by se mohlo procesoru dotykat zespodu a
teplotni snimac shora integrovany v chladici (byt ma zaintegrovan
ventilator se tremi draty usticimi do MB) mi pripada taky nepravdepodobny.
Neni to jen nejaky reklamni trik ??

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *