Zatuhla obrazovka diky X-Windows..

Smolik Daniel smolikdan na email.cz
Úterý Srpen 25 07:39:29 CEST 1998

Lukas Horalek wrote:

> 1) Pri shozeni X-serveru (pravda, trochu nasilnem, mam vedle sebe dva
> Linuxy, na inkriminovanem nebyla mys, sestreloval jsem jej tedy z
> vedlejsiho Linuxu pomoci kill -9 ) mi na konzoli zustala modra obrazovka
> (a krizek, pointer mysi v Xkach), ktere se nemohu zbavit, at delam co
> delam. Pustim-li pomoci vedlejsiho stroje znovu X-Windows (startx), vse
> korektne nabehne, v grafickem rezimu mohu normalne pracovat, ale po
> ukonceni (ted jiz i regulernim - byl jsem ochoten prehodit mys! :) ) se
> opet objevi modra obrazovka.
 To bude  spise problem s videokartou.

> 2)
> a) Jakym prikazem a syntaxi se pripojim jako X-client ku X-serveru (tedy,
> aby mi napr. na Linuxu doma nabehlo okno s programem, ktery ve skutecnosti
> pobezi na vzdalenem serveru) ?
 Jsou dve moznosti bud chces spustit pouze jednu aplikaci  a zobrazovat
ji treba na svem pocitaci, i kdyz ve skutecnosti bezi jinde pouzijes
xhost +"adr poc.na kterem aplikace bezi" ( tim vlastne povolis tomu
jinemu pocitaci u sebe zobrazovat) a na tom druhem  spustis aplikaci
treba takhle rxvt -display adr.tveho poc:0.
 Nebo druha moznost spustit xdm na  clientu ( tzn. na tom vzdalenem
pocitaci) a u sebe  pustit X server X -query adr.toho drveru. No je to
trocu zmatene, ale snad si s tim nejak poradis, kdyz ne tak mi mailni.

                                    Dan

--

                      Smolik Daniel

E-mail: smolikdan na email.cz