XKB error pri starte XFree 3.3.2-3 (trochu dlhsie)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Prosinec 4 19:38:32 CET 1998

Tibor Pittich wrote:
> ...v nastaveni locales a nebo v nejake trivialnosti

> hmmm, zda sa mi ze som potom nepochopil dobre filozofiu toho celeho..
> XLIB_FORCE_I18N bola premenna pre ten "dirty hack" od Stana Medunu.
> Predpokladal som, ze toto vyriesia locales, kedze XFree86 3.3.3 maju
> konecne podporu locales vyriesenu vraj dobre... ak nie, vyvedte ma
> prosim z omylu..

Pokud vim, psal jste, ze pouzivate XKB-Forced balik. Ten zase pouziva promenou
XLIB_FORCE_I18N, ktera urcuje, zda je patch aktivni nebo ne (myslim, ze 0 to
vypne, 2 je pak bezne nastaveni). Pokud nepouzivas tento balik, tuto promenou
nepotrebujes.
Tato knihovna pouziva "donucovaci" metodu pro psani ceskych znaku (hlavne
mrtvych klaves). Pokud je ale program dobre napsan, neni treba ho nutit (a
navic programy jako Netscape to tezko nesly a padaly :), staci mit dobre
udelane locales. Na tom stavel Kabi - jeho reseni cestiny je zalozene na
korektnich locales a pokud presto program vzdoruje, pak teprve prijde na radu
mrnava knihovnicka, kterou neposlusnemu programu vnutite.

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz