XKB error pri starte XFree 3.3.2-3 (koniec)

Pondělí Prosinec 7 11:36:17 CET 1998

Dna Pi, 04 dec 1998 ste napisali:

>Michal Krause:
>Pokud vim, psal jste, ze pouzivate XKB-Forced balik. Ten zase pouziva
>promenou
nie:-) nikdy som nic podobne nepisal, pisal som, ze som robil pokusy s
RH5.2 cerstvo nainstalovanym a XFree86 3.3.2 v distribucii a Xfree86
3.3.3. mnou skompilovanymi...

Dakujem Stanovy za ukazku toho co skutocne ma byt napisane v
XF86Config, pretoze to sa dozvediet je skoro umenie:-) Dakujem aj
Dan-ovi Ohnesorgovi za vysvetlenie, ze chybu XKB error som nesposobil
ja, ale ze:
>Je chybou xfree, ze je videt prikazova radka volaneho programu,  ale
>na druhou stranu, alespon je videt co se deje.

Rada Petra Kollara na "rucne" prepnutie klavesnic nebola prilis uspesna,
kedze:
>Couldn't interpret _XKB_RULES_NAMES property

nakoniec nie prilis rad som pustil instalacny script balika XLIB_FORCE
v.0.04, ale kniznicu libX11.so.6 som prelinkoval hned s5 na povodnu
Xsovsku kniznicu. Ta je konecne ok, takze patch od Stana skutocne
NETREBA do systemu "tahat".

Klavsesnica zacala fungovat, nastavenie v /etc/sysconfig/i18n
je dolezite len pri "konzolovych" veciach, locales treba nainicializovat
znova pri starte Xsov, resp. xdm.... A ako sa zda, slubovana podpora
locales v 3.3.3. Xfree je len hudba buducnosti, nehovoriac o nutnosti
rucneho upravovania klavesovych map a locales. Zrejme tu som spravil
daky preslap a pri postupnom rucnom zadavani krokov z instalacneho
scriptu som na nieco zabudol, ale ked sa to stane viackrat pri
opakovanych pokusoch, clovek uz prestane verit pomaly aj sam sebe:-((

Este raz dakujem (hlavne dobrovolnikom, ktori s lokalizaciou nieco
robia, myslim ze mena nemusim menovat, budu vytesane zlatou farbou na
doskach, ktore znamenaju Linux ;-)) ) a dufam ze debata pomohla viacerym
pri rieseni problemov s lokalizaciu prostredia, ktora zial stale nieje
prilis trivialnou zalezitostou...

S pozdravom
--
Tibor Pittich