Cesky XF86Config pro RH 5.2

garabik na fmph.uniba.sk.spam garabik na fmph.uniba.sk.spam
Pátek Prosinec 18 23:38:13 CET 1998

oto_b na krtek.buchtovi.cz wrote:
: Nemohl by mne nekdo nasmerovat, jak metodou "Co nejmensiho odporu"
: rozjet ceskou klavesnici pod RH5.2? Slysim ze vsech stran, ze RH uz to umi,
: ale nemuzu nejak zjistit jak. Konzola je snad OK, ale X-y ne. Asi to bude

No ta konzola je OK ako OK :-)
Ja mam upraveny inittab tak, ze mam 12 konzol, ktore prepinam
lavy alt+F1-F12, xwindows potom prepinam cez ctrl+prave alt+F1-F12
To je vsetko v poriadku, az na to ze ked nahram slovensku klavesnicu
(loadkeys), prestane mi to prave alt fungovat... to by som este prezil, ale
vratit to do povodneho stavu nejde.... skusal som loadkeys -c, ako aj
zrusit v definicii slovenskej klavesnice riadok keycode 100 = AltGr, ale
nepomohlo....

bye

| Radovan Garabik       http://www.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__       garabik na center . fmph . uniba . sk |