XKB error pri starte XFree 3.3.2-3

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Prosinec 7 21:28:30 CET 1998

Petr Kolar <PETR.KOLAR na vslib.cz> wrote:

>    Zkuste pouzit http://www.fi.muni.cz/~kabi/linux/LibI18Nsrc.tar.gz.
> S LD_PRELOAD poustejte pouze ty programy, ktere jinak s mrtvymi klavesami
> nefunguji.

Zkusil jsem a misto "exec wmaker" jsem pouzil "LD_PRELOAD=... exec wmaker".
Jenze pak jsem nenasel zadny zpusob, jak se promenne LD_PRELOAD zbavit
(dobrovolne se zrict menicek si mi take nechtelo).
A se spravnymi aplikacemi se "LD_PRELOAD=..." asi pobilo.

>    Autor se muze podivat do zdrajaku chodicich programu (treba xterm).

Kdyby to bylo tak jednoduche, tak uz je WM davno lokalizovany. Jenze
neco jineho je XToolkit a neco jineho totalne zadratovany XLib.
A neco jineho jsou jednoduche jednookenni aplikace a neco jineho
polookenni window manager s vlastnim toolkitem.

> Nemam pocit, ze by s timto balickem chodily mrtve klavesy v programech, kde
> normalne nechodi. A ostatni uz je vyreseno - a c~iste~.

To ja jsem zase se starymi XFree mel dobry pocit z funkcnosti hodne dlouho.

No, a napady na vice nez velmi elegantni reseni nastaveni typu klavesnice
nechme radsi na ctenarich. Dostavame se do sfer uzivatelskych rozhrani,
coz je dost tenky led.

Rudolf Cejka  (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science