OFF TOPIC: 2x odhlasen

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Pátek Prosinec 11 01:03:40 CET 1998

Zdravim Vas,

> No ja osobne nenecham na mercuryho dopustit. Ten soft je temer
> dokonaly.
> Ale postu primo z netu necuca, je mu predrazen sendmail.
> Konference me uz cca pul roku neodhlasila, ale pokud nejede ani
> ten sendmail, ktery nejakou dobu tutla pripadny vypadek na strane
> NW, tak me to samozrejme odhlasi.

No, pokud mate predrazen Sendmail, neni co resit ... tady jde spise o to,
ze Mercury nefunguje poradne na pomale (byt pevne) lince ....
Casto se nam stavalo, ze zatuhl. Tuto situaci jsme resili cronem pro nw.
(restart 1x za den - v pulnoci)
Takze pokud se tyce samotneho mercuryho - takova slava to zase neni ...
Nerikam, ze je nejhorsi, ale jako samostatny se mi take moc neosvedcil.

S pozdravem
                    Michal Safranek

 -=- Michal Safranek <safranek na jhrnet.cz> -=-
Are you scared of speed? If so, try Windows NT.