OFF TOPIC: 2x odhlasen

Ondrej Rusek rusek na gybon.cz
Pátek Prosinec 11 20:16:18 CET 1998

On Thu, 10 Dec 1998, Michal Safranek wrote:

> Ahoj!

> To nemusi byt prave v tomto ... jelikoz se mi toto take stavalo, presel
> jsem z cteni posty na Dosu (Mercury + Pmail) na Linux (procmail + pine).
> Nejdrive jsem se trochu cukal, protoze pmail se mi zdal jako asi jediny
> softik lepsi, nez softiky Linuxove. Avsak od te doby, co uz nejsem
> odhlasovan z konference si mohu jen rikat, jak jsem to vyhral ...
> Ano je to pravda ! Mercury nebrat a Sendmailu ZDAR ! :)

Ten Mercury je v siti taky, ale pred nim stoji sendmail - tedy Mercury za
to jiste nemuze. Skutecne si myslim, ze u me to asi bylo nekdy i delsi
nedostupnosti mailserveru (sendmail).

Jinak co se tyce Mercuryho, tak pro prijem posty v lokalni siti je
dostacujici. Urcite bych se nesnazil z nej udelat plnohodnotny mailserver
(misto sendmailu). Na to nema - ani neni k tomu urceny. Jinak kombinace
sendmail (pripadne jiny mailserver pro unix) - Mercury se mi jevi jako
velice dobra kombinace (pro Novell sit). Z vlastni zkusenosti .... a mam
to zadarmo!

	S pozdravem
--
        		  *** Ondrej Rusek ***
		GYmnazium BOzeny Nemcove, Pospisilova 324