OffT: SOFTWARE: CDE i na Linuxu

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Prosinec 18 10:09:54 CET 1998

Dobry den,

Alexandr Malusek wrote:

> Napriklad dnes mi prisel dopis s attachmenty v MS-Wordu 95 a 97, z
> Mezinarodni atomove agentury ustav obdrzel CD s abstrakty v databazi
> MS-Access, 100Mega poskytuje ceniky jen ve formatu MS-Excell 97, ...
> Zatim se mi dari se bez MS produktu obejit, ale za rok uz to treba
> nepujde.

Rad bych se zeptal, co delate s Excelovskymi tabulkami. Existuje na to
nejaky prevadec (ne StarOffice)? S Wordem si rady vim, nasel jsem na siti
program lhalw, ktery to jakz takz prevede to textu (zatim ma problemy s
unikodem), ale cist se to da.

> Pote, co jsem si dnes precetl clanek Matta Welshe
> http://www.cs.berkeley.edu/~mdw/boycott/dangers.html (doporucuji k
> precteni), jsem pochopil, ze nekteri lide si toto ohromne nebezpeci
> uvedomuji, a ze je nejvyssi cas s tim zacit neco delat.

Ale co, kdyz to Microsoft cpe horem dolem uplne vsude?

Zdravi
Honza Marek

--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72