Vzdalene ovladani emacsu a objektove technologie?

Karel Gardas gardask na risc.upol.cz
Pondělí Únor 9 09:21:50 CET 1998

>      Mam pocit, ze jsem nekde videl, ze pri vyvoji GNOME
> ma byt pouzivano ILU a dokonce jsem zahledl v teto souvislosti
> nejakou zminko o Corbe ( implementace se tism jmenovala Arachne).
> nevite nekdo podrobnosti?

   O ILU v Gnome se sice mluvilo, ale pak ta diskuze nejak umrela (nevim
z jakych duvodu - myslim problem otevrenosti tohoto reseni) a postupne se
rozvinula diskuze jakou Corbu pouzit: MICO nebo OmnORB2 (myslim, ze jsem
tu ale o tom jiz psal) no a nakonec se pred par dny rozhodli pro Mico s
tim, ze do nej nekdo dopise mapovani idl->C.

Karel Gardas