DNS a pocitace se 2 if.

Miroslav Vancl miroslav.vancl na setuza.cz
Středa Únor 18 10:10:09 CET 1998

Poradte mi prosim nekdo - je to asi moje zakladni skolacka neznalost.

Mam sit (eth) se spoustou pocitacu, dva z nich (servery) maji navic
jeste druhy interface a tvori druhou sit (o 2 uzlech). Na jednom z nich
by mel byt DNS server. Jak je popsat v DNS a route aby:

- kazdy mel v DNS pokud mozno jen jedno jmeno
- provoz mezi servery sel pouze po "privatni" siti

Diky
--
| Miroslav Vancl, oper. sys. admin.        SETUZA a.s.           |